درباره خانه دریا

درباره شهرک خانه دریا بیشتر بدانید

شهرک خانه دریا در استان مازندران و در منطقه جغرافیایی شهرستان سرخرود ، کیلومتر 5 محمود آباد با قدمتی حدود 50 سال و وسعت تقریبی 200 هکتار مساحت اختصاصی ، 1200 واحد ویلا و 666 واحد آپارتمان که دارای ساحل اختصاصی بی نظیر به طول 2 کیلومتر  و 2 فظای خصوصی پلاژ شنا برای بانوان و آقایان محیطی امن و زیبا جهت تفریح در دریا نظیر شنا ، جت اسکی ، دوچرخه سواری ، موتور چهار چرخ و…. می باشد که توسط مدیریت محترم انجمن مالکان که به انتخاب مالکین و هزینه مالکین اداره میشود شناخته میشود.

شهرک خانه دریا چه امکاناتی دارد ؟

رستوران فوت کرت ، سوپرمارکت ، نانوایی ، فضای سبز و فضای بازی کودکان ، پیاده رو های اختصاصی و فضای سبز منحصر به فرد و طبیعت زیبا و دل انگیز شمالی کشور لذت زندگیدر شهرک خانه دریا را دو چندان می کند.

قابل ذکر است شهرک خانه دریا با توجه به نگهبانی و پرسنل شبانه روزی در حدود 160 نفر و دوربین ها و ماشین های گشت امنیتی این شهرک را به یکی از امن ترین محیط های اختصاصی در این منطقه از مازندران مبدل کرده است.

شهرک خانه دریا به لحاظ منطقه جغرافیایی و دسترسی

با توجه به دسترسی به شهرهای توریستی نظیر سرخرود ، محمود آباد ، آمل و بابلسر از لحاظ مکانی دارای دسترسی به هرگونه امکانات رفاهی خدماتی و درمانی جهت تفریح اقامت و استراحت در مازندران می باشد و با توجه به ویلاهای بسیار لوکس و آپارتمان های شیک و خیابان بندی ها و فضای سبز و مشاعات مهندسی ساز یکی از مطمئن ترین مکان ها حهت سرمایه گذاری نیز خواهد بود.